شلیک پلیس 2 دزد را در شمال تهران زمین گیر کرد

ساعت ٧ عصر شنبه ٢٨ فروردین ماه سال جاری زن جوانی در تماس با ماموران کلانتری ١٤٥ ونک از دستبرد خودرویش در خیابان شهید خدامی بالاتر از هتل هما خبر داد و ماموران با حضور در محل پی بردن که دزدان با شکستن شیشه پژو ٢٠٦ اقدام به سرقت کیف زنانه کرده اند.

زن جوان در این مرحله با تماس با گوشی موبایلش که در دست دزدان بود خواست تا مدارک و گوشی اش را پس دهند که دزد جوان پیشنهاد داد تا در قبال دریافت ٥٠٠ هزار تومان کیف سرقتی را پس دهد.

تیم پلیسی در این مرحله با آموزش های ابتدایی به زن جوان در همان محل سرقت در کمین دزد جوان نشستند تا اینکه ساعت ٢٠، دزد جوان و همدستش سوار بر خودرویی در محل قرار حاضر شدند و زمانیکه به یک قدمی طعمه شان رسیدند متوجه حضور ماموران شدند.

دزد جوان و همدستش با سرعت پا به فرار گذاشتند و این در حالی بود که ماموران در تعقیب آنها دستور ایست را صادر کردند و با گذشته ٥ دقیقه از این فرار دزدان کنترل خودرو را از دست داده و در مسیر توقف کردند و قصد فرار با پای پیاده را داشتند که ماموران خود را با آنها رساندند.

حمید ٣٠ ساله که در صندلی شاگرد نشسته بود خود را تسلیم ماموران کرد اما وحید با چاقویی که در دست داشت به سمت ماموران حمله کرد و حتی در برابر شلیک تیرهوایی ماموران نیز تسلیم نشد و قصد خلع سلاح کردن یکی از ماموران را داشت که هدف گلوله پلیس قرار گرفت.

مرگ وحید ٣٠ ساله کافی بود تا بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره ١٠ پلیس آگاهی برای بررسی های بیشتر در صحنه تیراندازی مرگبار حاضر شوند.

بنا به این گزارش بازپرس پرونده پس از تحقیقات ویژه دستور داد تا جسد وحید برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شود.

کدخبر: 73306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟