تایید سلامت روان شوهر شیشه ای در پرونده مرگ تلخ زن آرایشگر + عکس

این مرد قبلا به قصاص محکوم شده بود اما حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید نشد.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از بامداد پانزدهم آذر 92 به دنبال کشته شدن زن 32 ساله ای به نام عفت در خانه اش در دستور کار افسران کلانتری 156 افسریه قرار گرفت. همسر 33ساله این زن به نام مهدی که به شیشه اعتیاد دارد به قتل همسرش اعتراف کرد.
مرد شیشه ای پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.اما با توجه به ادعای متهم مبنی بر اینکه هنگام قتل حال عادی نداشته و در توهم شیشه ای دست به جنایت خانوادگی زده است حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب مهدی برای بررسی دوباره سلامت روانی اش به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روانی مهدی را تایید کردند این مرد دیروز برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد پدر و مادر قربانی برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند.
سپس مهدی پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: من واقعا قصد کشتن همسرم را نداشتم. مدتی بود به دام اعتیاد شیشه افتاده بودم و حال و روز خوبی نداشتم. چون بیکار شده بودم ،همسرم در یک آرایشگاه زنانه کار می کرد و هزینه های زندگی مان را تامین میکرد. او دختر شش ساله مان را هم به خانه پدر و مادرم گذاشته بود تا از او مراقبت کنند و خودش بتواند سرکار برود.عصر پانزدهم آذر ماه او میخواست به تنهایی به خانه پدرش در ورامین برود که با او درگیر شدم. من در توهم شیشه به روی همسرم چاقو کشیدم و او را کشتم.
وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من از قتل همسرم پشیمانم و حالا از پدر و مادر او تقاضا دارم تا به خاطر دخترم مرا ببخشند.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 73689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟