بازداشت دزد کیف های زنان در امامزاده صالح تهران

ساعت 5 عصر هشتمین روز اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 101 تجریش در تماس تلفنی در جریان دستگیری دزد تک رویی در نزدیکی امام زاده صالح قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران گشت پلیس در محل حاضر شدند.

دزد جوان که در حلقه محاصره مردم زمینگیر شده بود با دیدن ماموران ادعا کرد که نخستین بار است که دست به دزدی زده و به خاطر تازه کار بودنش در زمان سرقت طعمه اش متوجه سرقت کیف پولش شده و در زمان فرار از سوی مردم دستگیر شده است.

شاهدان ماجرا نیز به ماموران گفتند: که پس از تسلیم شدن دزد جوان، کیف پول سرقتی را که برای دختر جوانی بود تحویلش دادیم که وی از شدت ترس از سارق کیفش پس از گرفتن کیف پول صحنه را ترک کرد.

بدین ترتیب دزد جوان که محسن نام دارد به دستور بازپرس ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران قرار گرفت و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که وی سابقه دار است.

محسن 26 ساله که راهی جز اعتراف نداشت گفت: نصاب کابینت بوم و6 ماه پیش از سوی همکارانم به شیشه اعتیاد پیدا کردم که به همین خاطر دیگر دست از کار کردن برداشتم و مدتی را با پول های پس اندازم گذراندم اما بی پول شدم و مجبور به دزدی شدم.

این دزد جوان ادامه داد: در راه پله های مترو، امام زاده صالح و محل های شلوغ در منطقه تجریش پرسه می زدم و زمانیکه متوجه باز بودن در کیف زنانه ای می شدم به آنها نزدیک شده و در فرصتی مناسب کیف پول یا گوشی های موبایلشان را به سرقت می بردم.

وی گفت: گوشی های سرقتی را به مولوی می بردم و به قیمت 100 تا 200 هزار تومان می فروختم که در این مدت حدود 50 گوشی به سرقت بردم.

بنا به این گزارش؛ دزد جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ایرد موسی در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 73981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟