سرقت با کلنگ از سوی 3 دزد سریالی

غروب 25 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 139 مرزداران در خیابان بهار به رفتار پسر جوانی که در کنار یک پژوی نقره ای رنگ ایستاده بودند مشکوک شدند و همزمان 2 جوان دیگررا دیدند که از ساختمان شماره 5 خارج شده و با دیدن ماموران سعی کردند با نقش پردازی آنان را فریب دهند.

ماموران ابتدا کلید خودروی پژو را از دست پسر مرموز گرفتند و در بازرسی از آن چاقوی بزرگی را پیدا کردند و همین کافی بود تا پسر جوان به نام حمید با هل دادن مامور پلیس پا به فرار بگذارد .وقتی تعقیب و گریز پلیس کلید زده شد ماموران با شلیک تیرهوایی توانستند این جوان فراری را با استفاده از گاز اشک آوردستگیر کنند.

ماموران پلیس در تحقیق از 3 پسر جوان پی بردند که آنها با استفاده از کلنگ اقدام به شکستن قفل انباری خانه کرده و دست به دزدی زده اند.

همین کافی بود تا بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی دستور دهد تا متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

این دزدان که حمید، داوود وعلیرضا نام دارند در بازجویی ها پرده از راز سرقتهایشان برداشتند و خیلی زود مالباخته هایشان در غرب تهران شناسایی شدند.

داوود 26 ساله در اعترافاتش گفت: در سن 19 سالگی در مسابقات کشتی توابع استان تهران، مدال برنز گرفتم و پس از آن در رستوران برادرم کار می کردم که بچه محل هایمان به سراغم آمدند و خواستند تا برای درآمد بیشتر همراهشان به دزدی بروم.

علیرضا 19 ساله نیز گفت: ما 3 بچه محل شیشه ای هستیم و برای تامین هزینه اعتیادمان دست به این کار زدیم و فکر نمی کردیم دستگیر شویم.

کدخبر: 74870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟