17 سابقه کیفری در پرونده سارق پول‌های مشتریان بانک

حدود دو هفته پیش، سرقت وجه نقد از داخل خودروی سواری به ماموران پلیس شهرستان میبد گزارش شد. ماموران پلیس، تحقیقات خود را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند و در این تحقیقات بود که متوجه شدند سارق با تعقیب خودروی شهروندانی که به بانک مراجعه و وجه نقد دریافت می‌کنند، در فرصتی مناسب پول‌هایشان را سرقت می‌کند.

ماموران کلانتری مرکز به بازنگری دوربین‌های مداربسته در محل‌های سرقت پرداختند و موفق به شناسایی چهره سارق شدند که پس از گرفتن استعلام از آلبوم مجرمان سابقه‌دار، متهم به هویت امیر دارای 17 سابقه سرقت شناسایی شد.ماموران انتظامی، سارق را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و برای انجام بازجویی به شهرستان میبد منتقل کردند.

سارق به افسر پرونده اضافه کرد: در اطراف بانک‌ها پرسه زنی می‌کردم و افرادی را که وجه نقد بالایی دریافت می‌کردند تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب وجوه نقد آنها را از داخل خودرو سرقت می‌کردم.

سرگرد مهدی زارعشاهی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد استان یزد در این خصوص با بیان اینکه؛ سارق از خودروهایی که درب آنها باز بوده و یا به سیستم ایمنی ضدسرقت مجهز نبودند سرقت می‌کرده است، گفت: شهروندان از دریافت وجوه نقد با حجم بالا و جاگذاشتن آن در داخل خودروی خود خودداری کنند.

کدخبر: 75380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟