مرگ یک زن در بدبینی شوهرش/قاتل: آماده اعدام هستم!

به گزارش خبرنگار ما، عصر بیست و هشتم شهریور 93 مردی به نام حسین پیکر بی جان همسر 36ساله اش به نام ماهی را به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل کرد. زن جوان به خاطر ضربه های چاقو جان سپرده بود.آثار ضرب و جرح و کبودی روی جنازه نشان می داد این زن قبل از قتل به شدت کتک خورده است. مرد مرموز در بیمارستان به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: زنم را کشتم چون به او مشکوک بودم.
به دنبال اعتراف ها ی این مرد و بازسازی صحنه جنایت وی امروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه پدر و مادر قربانی و یکی از دختران متهم برای حسین حکم قصاص خواستند ولی دختر بزرگ قربانی گفت: من حاضر به قصاص پدرم نیستم و با دریافت دیه اعلام رضایت می کنم.
سپس حسین پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: من دیوانه هستم. زنم پاکدامن بود اما من به او بدبین بودم و گمان می کردم با مردان غریبه در ارتباط است.من بی دلیل او را کتک زدم و با کارد آشپزخانه به جانش افتادم.
وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من مثل غده سرطانی برای خانواده همسرم هستم . به همین خاطر برای اعدام آماده ام.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 75436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟