شوخی مرگبار در رختکن + عکس های متهم در محل حادثه

صبح 25دیماه سال گذشته مسئولان بیمارستان فیاض بخش در تماس با پلیس از مرگ مرموز مردی خبر دادند و وقتی تیمی از ماموران کلانتری 179خلیج فارس خود را به بیمارستان رساندند مشخص شد مردی 35 ساله به نام محمد با عارضه قطع نخاع ناگهانی از محل کارش در کارخانه روغن سازی به بیمارستان انتقال یافته است.

همسر محمد که باور نمی کرد وی جان باخته باشد به ماموران گفت که ساعت 6 صبح حال شوهرش در محل کارش واقع در جاده قدیم خراب شده و وی در آخرین تماس ادعا کرده است سرش گیج رفته لیز خورده و روی زمین افتاده است.

باتوجه به نوع عارضه که جابه جایی مهره های 5و6 بود پلیس این ادعای محمد در تماس با همسرش را نپذیرفت و بازپرس احمد بیگی از شعبه 7 دادسرای امورجنایی تهران دستور داد تا تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی رازگشایی کنند.

بدین ترتیب ، ماموران با تحقیق از همکاران محمد پی بردند که دوست صمیمی این مرد با یک شوخی او را به چنین روزی انداخته است.

این مرد روز 18 اردیبهشت ماه تحت بازجویی گرفته شد و در حالیکه گریه می کرد گفت:من در رختکن با محمد شوخی کردم او روی زمین بود که پاهایش را گرفته و بلندکردم همان لحظه ناله ای کرد و بی هوش شد متاسفانه پزشکی نبود و با ماشین شخصی محمد را به بیمارستان رساندیم و باور نمی کنم چنین شوخی ای باعث مرگ دوستم شده باشد.

بنابه این گزارش:متهم پرونده پس از بازسازی صحنه حادثه و با سپردن وثیقه آزاد است تا با صدورکیفرخواست بزودی در دادگاه محاکمه شود.

کدخبر: 75440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟