جسد جوان 19 ساله کنار رود پیدا شد+عکس

طبق گزارش مقامات ایتالیا، جسد جوان 19 ساله امریکایی که تنها یک روز بعد از ورود به پایتخت ایتالیا مفقود شده بود، کشف شد. بدنبال تحقیقات پلیس جنازه این پسر 4 جولای در رود "تیبر" در رم در حالی که آثار جراحت روی صورت و بدن وی قابل مشاهد بوده، پیدا شد. " بو سلیمان" بعد از گذراندن شبی با دوستان اش در بار ناپدید می شود و خانواده و دوستان اش در کنار تحقیقات پلیس اقدام به انتشار عکس وی در فضای مجازی کردند، اما متاسفانه چندین روز بعد از بی خبری پلیس جنازه وی را کشف کرد. فرضیه قتل وی با توجه به اظهارات برخی از شاهدان از سوی پلیس مطرح شده است. کالبدشکافی نشان داده که این دانشجو از آسیب های متعددی به دلیل افتادن و ماندن چندین روز در آب رنج برده است. قربانی در کودکی دچار نوعی سرطان نادر چشم شده بود که توانسته بود از این بیماری رهایی یابد، حال احتمال می رود به دست افراد ناشناسی به قتل رسیده باشد. کارت های اعتباری دانشجوی 19 ساله که اهل ویسکانسین، امریکاست طی روزهایی که مفقود شده بود در میلان استفاده می شده است. طی انتشار بیانیه ای توسط دانشگاه قربانی دوست وی به پلیس گزارش مفقود شدن وی را داده است. هم اتاقی و دوست بو که تماس خود را با وی برای چندین ساعت متوالی از دست داده بود نگران و مضطرب با اداره پلیس تماس می گیرد. دانش آموزان امریکا با ورود به ایتالیا می توانند شراب و الکل های دیگر را در سوپر مارکت به راحتی خریداری کنند و نوشیدن از اوایل شب شروع شده و تا نیمه های شب ادامه دارد. در سال 2012، یک دانشجوی امریکایی توسط هم اتاقی خود مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت که خوشبختانه از این حادثه جان سالم به در برد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بازداشت قاتل

پلیس ایتالیا جنازه «بو سامونز» دانش‌آموز 19 سالۀ ایتالیایی را از رودخانه تیمبر در رم پیدا کرد. پس از آن پلیس در ارتباط با این قتل ماسیمو گالیوتو 40 ساله کارتون خواب را دستگیر کرد.

به گزارش دیلی‌میل، قاتل به جرم قتل از نوع درجه یک بازداشت شده‌است که پس از بررسی مدارک مشخص شد که قاتل 1.700 دلار از کارت بانکی مقتول برداشت کرده بود.

کدخبر: 87861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟