تعرض مرگبار پسر 17 ساله به دختر بچه در ورامین / متهم صحنه سوزاندن جسد با اسید را بازسازی کرد + عکس

به گزارش پرونده ، متهم یکشنبه هفته گذشته - 22 فرودین ماه - یک دختر شش ساله افغانستانی به نام ستایش را از در خانه شان واقع در منطقه خیرآباد ورامین ربوده و پس از تجاوز او را با اسید سوزانده و کشته است.

با ناپدید شدن ستایش، پدرمقتول برای یافتن دخترش در اطراف خانه و محله شان اطلاعیه پخش می کند و به این صورت تمام محله برای یافتن این کودک بسیج می شوند.

پدر ستایش می گوید: نزدیک به 12ساعت از ناپدید شدن دخترم گذشته بود که یکی از همسایه ها به من زنگ زد و گفت، نگران نباش دخترت در این نزدیکی ها است. این تماس چندبار دیگر نیز تکرار شد و من مشکوک شدم و موضوع را با پلیس درمیان گذاشتم.

وی ادامه داد: صبح روز بعد پلیس در جست و چوی خانه این همسایه جسد بی جان و سوخته دخترم را پیدا کرد و پسر وی را به خاطر قتل و تجاوز به دخترم بازداشت کرد.

این مرد گفت: پس از بازداشت متوجه شدم که متهم موضوع تجاوز و قتل دخترم را با دوستش در میان گذاشته است و او از ترس موضوع را به پدر و خانواده متهم اطلاع داده است و دلیل تماس های آنان با ما این بود که فرصتی برای انتقال جسد دخترم پیدا کنند. که پلیس این امکان را به آن ها نداد.

به گزارش خبرنگارما، متهم که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده است با قرار بازداشت موقت دراختیار کارآگاهان قرار دارد و صبح دیروز به دستور بازپرس جنایی ورامین در محل جنایت حاضر شده و چگونگی حادثه را بازسازی کرد.

همه بهت زده هستند

خبر قتل ستایش قریشی دختربچه خردسال افغانستانی در خیر آباد ورامین همه را در بهت و حیرت فرو برد و دل‌ها و قلب‌های مردم ایران و افغانستان را به درد آورد.
ستایش شش ساله، فرزند چهارم یک کارگر مغنی در اطراف ورامین بود که 6 روز پیش توسط یک پسر 17 ساله در خیرآباد ورامین به قتل رسید.

این حادثه حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است و شبکه‌های اجتماعی مملو از اظهارات نسنجیده و دروغ‌ها و بسیاری از اظهاراتی است که بسیاری از آنها به دور از واقعیت است.

دایی ستایش می گوید: اینکه ستایش دختر دوست داشتنی بوده است و باور اینکه ستایش دیگر وجود ندارد برای او سخت است، او می‌گوید که شخصیت‌های زیادی که بعضی از آنها را نمی‌شناخته است در مراسم ترحیم ستایش حضور داشته‌اند.

گفته می‌شود که امام جمعه خیرآباد،مسئولان استانداری و اداره اتباع و مهاجرین استانداری تهران، فرماندار ورامین، رئیس کلانتری و رئیس اطلاعات ورامین در مراسم ختم ترحیم ستایش حضور داشتند و با این خانواده داغدار ابراز همدردی کردند‌.

دایی ستایش درخصوص ناپدید شدن ستایش چنین گفت: خانواده ستایش روز یکشنبه 22 فروردین ماه متوجه ناپدید شدن ستایش شدند و به کلانتری ورامین مراجعه کردند و اطلاعیه گم شدن ستایش را اعلام کردند.

او می‌گوید که بعد از ناپدید شدن خواهر زاده‌اش با درج اطلاعیه‌ای به همراه عکس ستایش به امید پیدا شدن او منتظر نشسته‌اند اما با حسرت می‌گوید در این امید بودیم که در تماس‌های دریافتی از پیدا شدن ستایش خبر دهند، سعی می‌کند بغضش را قورت دهد در ادامه می‌گوید روز 23 فروردین بود که کلانتری با ما تماس گرفت که برای احراز هویت و شناسایی به پزشک قانونی برویم، سکوت می‌کند و دیگر چیزی نمی‌گوید.

دایی ستایش نیز از وضعیت رسیدگی به پرونده قتل خواهرزاده‌اش ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید که پلیس به ماجرای قتل خواهرزاده‌ام رسیدگی می‌کند و قاتل ستایش بلافاصله بعد از شناسایی توسط مأموران پلیس ورامین بازداشت شده است.
از پدر ستایش در رابطه با وضعیت و تکلیف پرونده ستایش می‌پرسیم اینکه آیا تاکنون شکایتی کرده است، آهی می‌کشد و می‌گوید، مسئولان در حال رسیدگی به پرونده قتل دخترم هستند، این جرم پنهانی نیست و از آنها می‌خواهم حکم خدا و قرآن را اجرا و قاتل دخترم را قصاص کنند.

انتظار می‌رود مقامات جمهوری اسلامی ایران همانطور که در مراسم این کودک مهاجر افغانستانی شرکت کرده و با خانواده وی ابراز همدردی کردند، در جهت اجرای حکم و پیگیری پرونده این حادثه هولناک نیز نهایت جدیت و تلاش خود را بکار گیرند.

کدخبر: 73291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟