به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح چهارشنبه مرد گچ کار برای کار در ساختمانی همراه 2 پسرش به محل کارش رفتند و گچ کاری ساختمان شروع شد و نزدیک ظهر بود که ناگهان پدرنگران نبود پسر کوچکش شد.

دقایقی گذشت و پدر نگران احتمال داد که پسرش برای بازی به یکی از اتاق های ساختمان رفته است تا اینکه پسر کوچولو با چهره ای آشفته و هراسان نزد پدرش رفت.

هر چه پدر علت این هراسانی را پرسید بی پاسخ بود تا اینکه صبح پنج شنبه وقتی پدرگچ کار تصمیم داشت 2 پسرش را برای ادامه کارشان به ساختمان نیمه ساخته ببرد با صحنه عجیبی روبرو شد.

پسر کوچولو شروع به گریه کرد و می گفت که مرد افغان چاقوی بزرگی دارد و از او می ترسد که در این صحنه مادر خانواده به سراغ پسرش رفت و پس از آرام شدن پسرش از تراژدی شیطانی مرد افغان که سرایدار ساختمان است با اطلاع شد.

به گزارش رکنا، بدین ترتیب پدر خانواده با مراجعه به پلیس پرده از راز تجاوزبه پسرش از سوی مرد افغان برداشت و همین کافی بود تا بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ماموران پلیس آگاهی تهران را برای دستگیری سرایدار افغان به ساختمان نیمه کاره وارد عمل کند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که بشیر مدتی است به صورت غیرمجاز از افغانستان به ایران آمده و سرایدار ساختمان نیمه کاره است، همین سرنخ کافی بود تا ماموران در اقدامی غافلگیرانه بشیر را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بشیر روز شنبه 5 تیرماه پیش روی بازپرس آرش سیفی قرار گرفت و با اعتراف به اقدام سیاهش گفت: روز حادثه وقتی پسر کوچولو را در ساختمان دیدم وسوسه شدم و با تهدید چاقو او را به داخل اتاقم بردم و پس از اجرای نقشه ام پسرک را تهدید کردم که اگر از این ماجرا حرفی بزند با چاقوی بزرگم به سراغش می روم.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی پس از شنیدن اعترافات بشیر، دستور داد تا وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

کدخبر: 87098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟