ساخت قسمت دوم سلام بمبئی+عکس

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما درباره فیلم ‌هایی که در حال تولید دارد، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر یک پیشنهاد از سوی یک کمپانی هندی دارم که در حال مذاکره هستیم و فیلم " تابستان داغ" را هم به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در حال تولید داریم که امیدوارم در بخش نگاه نو جشنواره سی و پنجم فیلم فجر داشته باشیم.
تهیه‌کننده فیلم "سلام بمبئی" درباره تولید قسمت دوم این فیلم بیان کرد: خیلی خودم را درگیر قسمت دوم این فیلم نکرده‌ام و این روزها به شدت درگیر اکران بخش اول هستم. برای تولید بخش دوم تنها صحبت‌هایی شده است و نگاه جدی به آن ندارم. در بسیاری از مواقع صحبت‌هایی که برای تولید سری دوم یک فیلم می‌شود در حد صحبت باقی می‌ماند.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بهمن" ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم، قربان محمدپور کارگردان این فیلم قسمت دوم این فیلم را پیگیری می‌کند و به موقع و زمان خودش حرف‌ها جدی خواهند شد.
نوروزبیگی درباره زمان اکران این فیلم نیز اظهار کرد: امید داریم این هماهنگی به همین شکل پیش برود و در نیمه دوم مهرماه زمانی که برای اکران اعلام‌شده است این اتفاق بیفتد، چرا که از اول سال تاکنون چندین بار برنامه اکران فیلم تغییر کرده است. ما به کمپانی هندی هم متعهد هستیم و قراردادها باید به درستی انجام شود. این فیلم ابتدا در ایران و پس از دوره اکران ایران در هند نیز به روی پرده سینماها می‌رود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟