کارگردان معروفی که 12 سال فیلم نساخته است +عکس

این کارگردان گفت: پیگیر ساخت فیلم جدیدی هستم، اما فیلمنامه‌هایی که مورد تاییدم باشد را نتوانسته‌ام بنویسم و نه پیدا کرده‌ام. تفاوت دیدگاه‌ها در سینما شرایط کار کردن را بسیار سخت کرده است.
وی با بیان اینکه ساخت فیلم برای نسل ما بسیار سخت شده است، ادامه داد: تهیه‌کنندگان جدید کار ما را نمی‌پسندند و می‌گویند شما سختگیر هستید و باید کوتاه بیایید، در حالی که این کوتاه آمدن کم‌فروشی می‌شود و نتیجه کار شبیه کارهای رایجی می‌شود که به شعور مخاطب توهین می‌کند.
کارگردان فیلم‌های «زیر بام‌های شهر»، «مهریه بی بی» و «نگین» ادامه داد: توقعی که تماشاگر از امثال ما دارد با جوان‌ها فرق می‌کند به خاطر همین تلاش می‌کنم فیلمنامه مناسبی پیدا کنم تا به سلیقه‌ام نزدیک باشد. چندی پیش هم فیلمی به نام «جو گندمی»‌ هم تا مرحله ساخت پیش بردیم که اختلاف تهیه‌کنندگان کار را متوقف کرد.
هاشمی افزود: همچنان سینما را بسیار دوست دارم و این‌روزها هم بیشتر وقتم صرف خواندن، نوشتن و فیلم دیدن می‌شود. گاهی اوقات هم تدریس می‌کنم.
این کارگردان که سریال‌های چون «آپارتمان»‌ و «یک مشت پر عقاب» را نیز در تلویزیون ساخته است درباره حضورش در این رسانه نیز اظهار کرد: تلویزیون هم رسما برای ما تعطیل است و کاری با ما ندارد.
«روزهای انتظار»، «در آرزوی ازدواج»، «دو همسفر»، «گروگان» و «زندگی» دیگر آثار سینمایی این کارگردان هستند.
اصغر هاشمی سال 82 «مجردها» را جلوی دوربین برد و بعد از این فیلم 12 سال است فیلم سینمایی نساخته است. در طی این سال‌ها هاشمی سریال «یک مشت پر عقاب» را کارگردانی کرد و تصمیم داشت فیلم‌هایی چون «باشگاه دختران» و «مجردها 2» را بسازد که شرایط ساخت آن‌ها مهیا نشد«تهران تا جاکارتا» دیگر فیلم‌نامه‌ای بود که اصغر هاشمی حتی موفق به دریافت پروانه ساخت هم شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟