کارگردان معروف فیلم جدید خود را نوشت

از مشخص شدن سرمایه گذار این فیلم خبر می‌دهد و می‌گوید پیش تولید آن به زودی آغاز خواهد شد. او همچنین تاکید می‌کند که «سراسر شب» ادامه فیلم «شب‌های روشن» نیست.
در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی بر ساخت فیلمنامه «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن منتشر شده بود. موتمن در رابطه با ساخت این فیلمنامه به آی سینما می‌گوید:« یکی از سرمایه گذاران مدنظر ما برای ساخت فیلمنامه «سراسر شب» ابراز آمادگی کرد و این فیلمنامه به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد تا مقدمات ساخت آن آغاز شود.»
در خبرهای اولیه‌ «سراسر شب» اعلام شد که این فیلمنامه، ادامه «شب‌های روشن» است، با توجه به این موضوع از موتمن پرسیدیم که از بازیگران فیلم «شب‌های روشن» برای فیلم جدید خود، استفاده خواهد کرد یا خیر، که او در جواب گفت: «این فیلمنامه، ادامه «شب‌های روشن» نیست و یکی از رسانه‌ها برای خبر این فیلم، تیتر گمراه کننده‌ای را انتخاب کرده بود. در این فیلمنامه تنها دو سه ارجاع به فیلم «شب‌های روشن» داده می‌شود و از بازیگران آن فیلم برای «سراسر شب» استفاده نخواهد شد، چون اصلا الزامی برای این کار وجود ندارد. نکته‌ای که در مورد «سراسر شب» وجود دارد، این است که من برای اولین بار قرار است فیلمی را که فیلمنامه آن را خودم نوشتم، بسازم و «سراسر شب» را می‌توان تمام تصور من از سینما نامید.»
«آخرین بار کی سحر را دیدی؟» آخرین ساخته موتمن که برای اولین بار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، هفته گذشته پروانه نمایش گرفت و به گفته تهیه‌کننده‌اش قرار است ظرف یکی، دوماه آینده اکران شود. موتمن درباره نسخه اکران عمومی می‌گوید :«ابتدا قرار بود یکی دو مورد اصلاحیه داشته باشد، اما باتوجه به مذاکراتی که انجام دادیم، پروانه نمایش این فیلم بدون هیچ ممیزی صادر شد.»
فرزاد موتمن که بعد از فیلم «پوپک و مش ماشاالله» فیلم پرفروش دیگری نداشته است، در پاسخ به این پرسش که این مساله باعث نمی‌شود که سرمایه گذاران برای شراکت در فیلم‌های‌ او مردد شوند، توضیح می‌دهد : «به نظر من فیلم «خداحافظی طولانی» به خوبی اکران نشد و تنها در 10 روز فرصت اکران را به دست آورد. اما در زمان ساخت این فیلم، ما می‌دانستیم که «خداحافظی طولانی» قرار نیست فروش بالایی داشته باشد، چون داستان تختی داشت و پیش بینی ما برای فروش این فیلم هم، بین 600 تا 700 میلیون تومان بود. «خداحافظی طولانی» همزمان با «محمد رسول الله» و مجموعه‌ای از فیلم‌های کمدی به نمایش درآمد که این موضوع هم تاثیرات منفی را بر روی فروش ‌این فیلم گذاشت. انتظار ما از فروش فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» یک فروش معقول و متوسط است.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟