شرلوک هولمز کمدین می شود

این کمدی سینمایی با عنوان «هولمز و واتسن» تولید استودیوی سونی است و بعد از «شب‌های تالادگا» (2006) و «برادرخوانده» (2008)، سومین همکاری فرل و رایلی در مقابل دوربین سینما به شمار می‌رود.
این پروژه به نویسندگی و کارگردانی اتان کوهن نویسنده «مردان سیاهپوش 3» جلوی دوربین می‌رود و ماجرای دو نفری را به تصویر می‌کشد که باید با دشمنان‌شان از سراسر دنیا روبه‌رو شوند.
کمدی «خونه بابایی» با بازی فرل بازیگر و کمدین 49 ساله به تازگی روی پرده رفته و کل فروش فیلم در باکس آفیس جهانی از مرز 240 میلیون دلار عبور کرده است.
رایلی بازیگر و کمدین 51 ساله نیز «کانگ: جزیره جمجمه» را در نوبت اکران دارد و قرار است باز هم در نقش صداپیشه شخصیت اصلی انیمیشن «رالف خرابکار» ظاهر شود. استودیوی دیزنی قصد دارد به زودی دنباله بعدی این انیمیشن را کلید بزند.
استودیوی برادران وارنر با ساخت دو درام سینمایی از داستان‌های «شرلوک هولمز» به نتایج بسیار رضایت‌بخشی در باکس آفیس دست یافت. این دو فیلم به ترتیب در سال‌های 2009 و 2011، با بازی رابرت دانی جونیور در نقش هولمز و جود لا در نقش واتسن به نمایش درآمدند که فروش هر دو در باکس آفیس جهانی از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد.
سر آرتو کانن دویل نویسنده بریتانیایی و خالق اصلی شخصیت داستانی «شرلوک هولمز» است. دویل ماجراهای هولمز را در قالب چهار رمان و 56 داستان کوتاه بین سال‌های 1887 تا 1927 منتشر ساخت. باسیل راث‌بون از سال 1939 تا 1946، نقش این کارآگاه محبوب را در 14 فیلم سینمایی ایفا کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟