دیدار فضانورد روس با حسین پاکدل و رضا کیانیان

عالیجناب الکساندر لازوتکین، فضانورد مشهو روس در نوزدهمین سالروز فعالیتش در عرصه فضانوردی (توقف طولانى مدت در فضا) به ایران آمد، با رضا کیانیان و حسین پاکدل دیدار کرد و با اهدای هدایایی از سوی فضانوردان ایستگاه فضانوردی روسیه به حرکت اجتماعی فرهنگی"سین هشتم؛ سرپناه" پیوست.
به گزارش خبرنگار ایسنا، در آستانه یک ساله شدن حرکت فرهنگی اجتماعی "سین هشتم ؛ سرپناه" که از سوی هنرمندان برای حمایت از مردم بی‌خانمان راه‌اندازی شده است، الکساندر لازوتکین فضانورد مشهور روس که همراه با همسرش برای یک سفر دو هفته‌ای در ایران حضور دارد، در دیداری دوستانه با اهدای نشان یادبود ماموریت اخیر ایستگاه فضایی، همراهی خود را با این جریان فرهنگی اجتماعی اعلام کرد.
این دیدار به واسطه سیروس برزو روزنامه‌نگار مشهور ایرانی مقیم روسیه انجام و طی آن مدال ارزشمندی از سوی فضانوردان ایستگاه فضایی روسیه به هنرمندان ایرانی هدیه شد.
مشروح گزارش این دیدار را در ایسنا و مطبوعات بخوانید.
طى یک سال گذشته براى این که تبدیل به اتفاقى احساسى و زودگذر نشود، به شکلى آرام و بى هیاهو حرکت "سین هشتم" را به اتفاق دوستان هنرمند و خبرنگار و درایت رضا کیانیان پیش برده‌ایم. به نتایج خوبى هم رسیده‌ایم و امیدواریم تأثیر لازم را بگذارد.

کدخبر: 21225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟