ستاره محبوب شیطانی شد +عکس

این بازیگر برنده جایزه امی برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «دوستان» است. او نامزدی جایزه تونی و گلدن گلوب را ه دریافت کرده که نشان دهنده این است که هم در سینما و هم در تلویزیون و تئاتر فعال بوده است. وی در فیلم ‌های متعددی بازی کرده و نقش‌های مهمی را برعهده داشته است که «شیرین‌ترین چیز»، «ضربه بزرگ» و «گوینده خبر» از جمله آنهاست.
اپل‌گیت در نمایش‌های متعددی در براوی ظاهر شده که موزیکال «خیریه شیرین» در سال ۲۰۰۷ از جمله آنهاست. این بازیگر سابقه بازی در سریال‌های متعددی را هم دارد که «جسی» در فاصله ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ و «سامانتا کی؟» در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ از جمله آنهاست.
«مریخ حمله می‌کند!»، «ارتعاش»، «گذرگاه» و «تعطیلات» از دیگر فیلم‌های وی هستند. این بازیگر که مادر یک فرزند است، سابقه مبارزه با سرطان سینه را هم دارد و از این مرحله زندگی‌اش به سلامت عبور کرده است. وی در سال ۲۰۱۵ به جز بازی در سریال «ماپت‌ها» با دو فیلم راهی سینماها شد که شامل «تعطیلات» و صداپیشگی در «آلوین و سنجاب‌ها» بود. او برای سال ۲۰۱۶ نیز ۳ فیلم در کارنامه‌اش داشته است که عبارتند از:
«جوانی در اورگان» به کارگردانی جوئل دیوید مور/ Youth in Oregon
زمان اکران: ۱۶ آوریل ۲۰۱۶
این کمدی درام درباره مردی است که از پدرزن پیر و ۸۰ ساله‌اش می‌خواهد تا او را در سفری جاده‌ای به اورگان همراهی کند و هدفش این است که این مرد سال‌خورده بتواند دلیلی برای زندگی خود بیابد. اندرو آیزن نویسنده فیلمنامه و نیکولا پِلتس و جاش لوکاس دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.
«مامان‌های بد» ساخته جان لوکاس و اسکات مور/ Bad Moms
زمان اکران: ۲۹ جولای ۲۰۱۶
این فیلم کمدی درباره سه مادر پرکار است که با توجه به همه کار و فشاری که بر آنها هست احساس خستگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند مدتی از کار فاصله بگیرند و کمی به خودشان استراحت بدهند. این فیلم که هم‌اکنون راهی سینماها شده و در حال اکران است در فهرست ۱۰ فیلم پرفروش و در رده‌های بالای جدول جای دارد. میلا کونیس، کاترین هان و کریستین بل دیگر بازیگران فیلم هستند.
«اقامتگاه موقتی» به کارگردانی کوین تنت/ Crash Pad
زمان اکران: ۲۰۱۶
یک مرد خیلی رمانتیک که فکر می‌کند با آشنایی با زنی که از وی بزرگ‌تر است به عشق واقعی دست یافته وقتی می‌فهمد او ازدواج کرده است سعی می‌کند یک جوری از همسر او انتقام بگیرد. جرمی کاتالینو نویسنده فیلمنامه و نینا دوبرف و دامنال گلیسن دیگر بازیگران فیلم هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

فیلم لحظه آتش گرفتن خودروی ال 90 با پنج سرنشین در جاده دزفول + عکس و جزئیات

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟