«به کودکان شلیک نکنید» بزودی کلید می‌خورد

انسیه شاه حسینی کارگردان سینما که چندی پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» را دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت این فیلم گفت: تولید «به کودکان شلیک نکنید» هنوز متوقف است؛ منتظریم که اتفاق خوبی بیفتد و کار را شروع کنیم.
وی ادامه داد: آن قسمتی که به من به عنوان کارگردان کار مربوط می شود آماده است و باقی موضوعات به تهیه کننده فیلم برمی گردد.
کارگردان «زیباتر از زندگی» در خصوص دلیل تعویق در ساخت «به کودکان شلیک نکنید» بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از فیلم ها شرایطی شبیه به فیلم ما را دارند و ساختشان به تعویق می افتد؛ بودجه یک مشکل عمومی است که همه فیلم‌ها برای شروع درگیرش هستند و فکر می کنم «به کودکان شلیک نکنید» هم در همین بخش قدری مشکل دارد.
شاه حسینی در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به این موضوع که هنوز بازیگران و لوکیشن های فیلم را انتخاب نکرده است، اظهار داشت: فکر می کنم به زودی مشکلاتمان حل شود و بتوانیم کار را کلید بزنیم.
گفتنی است؛ شورای صدور پروانه ساخت در تاریخ 25 آذر با ساخت فیلمنامه جدید شاه‌حسینی به نام «به کودکان شلیک نکنید» به تهیه‌کنندگی سید سعید سیدزاده با موضوع توسعه طلبی آمریکا در منطقه موافقت کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟