امنیت ، شاخصه های مهم توسعه

دکتر "علیرضا سلیمی" در معیت فرماندار و تعدادی از مسئولان در حاشیه سرکشی از ایستگاه نوروزی پلیس Police در پارک سرچشمه محلات با تبریک سال جدید و قدردانی  از تلاش های ارزنده و شبانه روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه ، بیان داشت : دو نعمت است که انسان هیچ وقت قدر آن را نمی داند، یکی نعمت سلامت و دیگری نعمت امنیت می باشد که نعمت امنیت یکی از شاخصه های توسعه هر کشور بوده و زحمات شما عزیزان نیروی انتظامی قطعا در تامین این امنیت در سطح استان بسیار موثر بوده است.

0 (1)
نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جوامع انسانی در طول تاریخ و مهمترین مطالبه های مردمی از حکومت هاست زیرا امنیت بسترساز پرورش شخصیت انسان در همه ابعاد است و فقدان آن آسیب های اجتماعی فراوانی را برای فرد و جامعه در پی خواهد داشت.
سلیمی با تبیین نقش فراگیر و هدفمند پلیس در ایجاد نظم و انضباط اجتماعی ، امنیت مطلوب جامعه را بازتاب تلاش شبانه روزی پلیس در عرصه های مختلف اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: بی تردید در هر جامعه ای زمینه های پیشرفت های مختلف اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی سیاسی و... تنها در بستر جامعه ای ایمن و منظم شکل خواهد گرفت.
ویدر بحث جرم Crime و علل و عوامل جرم به موضوع فقر فرهنگی و فقر اقتصادی اشاره داشته و بیان  داشت:‌امروزه می بایست نیروی انتظامی تمهیدات لازم را با ایجاد تعامل و مشارکت با شوراها و شهرداری ها و آموزش و پرورش در جهت کاهش جرم و بزه داشته باشد چراکه هر چه ما کار فرهنگی انجام دهیم، قدمی در راستای کاهش جرم و بزه ق برداشته ایم .
در ادامه این یازدید دکتر "علی زینی وند" فرماندار محلات نیز ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای تمامی سبزپوشان عرصه نظم ،امنیت را ضروری ترین نیاز بشر عنوان داشت و گفت:‌ به واقع ،در بستر امنیت است که جوامع به رشد و توسعه های اقتصادی ،صنعتی ،فرهنگی و اجتماعی دست می یابند.

0 (2)
فرماندار محلات در ادامه از عملکرد مثبت پلیس محلات در ایام پایانی سال و در عرصه های مبارزه با مواد مخدر Drugs و سرقت Stealing اظهار خرسندی کرد و بیان داشت: امیدواریم در سال جدید نیز با تدابیر لازم  در جهت افزایش امنیت پایدار در شهرستان با همکاری و تعامل سایر دستگا ههای دولتی گام مثبتی برداشته شود.
در ادامه سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" ضمن خوش امد گویی و تقدیر از حمایت های مسئولان از مجموعه نیروی انتظامی به بیان عملکرد و تدابیر پلیس در ایام نوروز پرداخت.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟