سرهنگ"رضا فیروزبخت" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ، پلیس رودبارجنوب، از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر Drugs از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع رادر دستورکار خود قرار دادند.
وی بیان داشت : بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر واحدهای انتظامی شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان در نهایت به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
فیروزبخت بیان داشت: در بازرسی از خودروی مذکور 100 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر ، که بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
"سرهنگ فیروز بخت" در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، از آنان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قید فوریت از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه پلیس مبارزه با مواد مخدر 128 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟