سرهنگ "ناصر کشاورز" درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،با اعلام اینکه بر اساس گزارش ها از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، 18 نفر در جاده های فارس بر اثر تصادف Crash جان خود را ازدست داده اند اظهارداشت:رانندگان می بایستی با آرامش رانندگی کنند تا بتوانند سفر  امنی داشته باشند.
کشاورز با تاکید بر نقش پلیس Police در انتظام بخشی جامعه گفت: اگر در شهری وارد شویم و بی‌نظمی ببینیم، نشان از این است که پلیس خوب عمل  نکرده است. پس انتظام بخشی شهرها یکی از وظایف اساسی پلیس است که براین اساس به دلیل تلاش های شبانه روزی نیورهای پلیس در استان،در این ایام 15 درصد آمار سرقت Stealing در فارس کاهش یافته است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: آنچه ما را از دیگران متمایز می‌کند، ارائه خدمات شبانه روزی مطلوب از سوی پلیس است و نمونه بارزش این است که در عملیات بزرگ نوروزی هیچ بخشی از پلیس تعطیل نبوده وهمواره ارائه خدمات به شهروندان ومسافرین در حال انجام است.
کشاورز سامانه 110فوریت های پلیسی و سامانه 197را پل Bridge ارتباطی محکم مردم با پلیس دانست و گفت: اطلاع رسانی های عمومی از شرح وظایف و عملکرد یگان های پلیس استان فارس باعث افزایش ضریب امنیت در استان شده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان اشاره کرد: این بستر فراهم شده تا شهروندان ومسافرین بتوانند با مراجعه حضوری در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) واقع در میدان دروازه قرآن هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهادی که در موضوعات پلیسی دارند مطرح کنند تا مشکلات آنان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟