به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، "اسدالله درویش امیری " در دیدار با اعضاء قرارگاه نوروزی فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک سال نو به مجموعه نیروی انتظامی، اظهار امیدواری کرد، سال جدید ،سالی پر برکت و پر امید برای ملت ایران عزیز اسلامی ، کارکنان پلیس و خادمان مردم باشد.
وی با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی استان و اعضاء قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: ویترین نیروی انتظامی در ایام نوروز، ایستگاه های نوروزی پلیس است.
استاندار زنجان تصریح کرد: در راستای پیشگیری از جرایم و کاهش تصادفات فوتی در استان از تلاش های همه کارکنان پلیس تقدیر و تشکر می کنم و خوشبختانه با وجود افزایش تراکم تردد در محورهای مواصلاتی استان، میزان تصادفات کاهش و امنیت سفر ، به خوبی تامین شده است.
وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلس در تامین نظم و امنیت گفت: شما کارکنان سبز پوش نیروی انتظامی نوروزبانان بی نوروز هستید.
استاندار زنجان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز همه بار سفر می بندند و شما امنیت و مقدمات سفر را برای مردم تامین می کنید که نزد خداوند اجر و ثواب بسیار دارید.
سرهنگ "علی آزادی" فرمانده انتظامی استان نیز با اشاره به کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روز همکارانم در مجموعه پلیس راه و راهور ، میزان وقوع تصادفات فوتی در استان 50 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به تلاش های پلیس در ایام نوروز اظهار داشت: جلسات قرارگاه نوروزی هرروز در ایام تعطیلات نوروز در راستای ارتقاء خدمات پلیس به مردم برگزار می شود.
آزادی تصریح کرد: اقدامات نوروزی پلیس در زمینه های مختلف از جمله پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت Stealing ، مبارزه با مواد مخدر Drugs ، کاهش تصادفات و حوادث Accidents جاده ای و ... انجام می شود که  خوشبختانه در ارزیابی که از سوی بازرسان اعزامی از ناجا صورت گرفته است اقدامات پلیس استان مطلوب بوده است.
فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از حمایت های استاندار زنجان در پیگیری و رسیدگی به درمان سرباز وظیفه که در اثر خواب آلودگی راننده کامیون در نوروز امسال تصادف Crash کرد و موجب مجروحیت شده بود تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟