سرهنگ " آرش خلخالی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشی از شرکت آب منطقه ای شهرستان ایجرود مبنی بر سرقت Stealing تجهیزات و تاسیسات شبکه انتقال آب موضوع بطور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تاکید کرد : در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان پس از شناسایی کامل محل تاسیسات و تجهیزات آبرسانی و اطلاع از زمان تردد کارکنان و سایر مردم ، در چندین مرحله اقدام به سرقت تجهیزات و تاسیسات مستقر در محل نموده و بلافاصله از محل متواری شده اند.
وی افزود: بلافاصله با تلاش ماموران در این ارتباط متهمان سابقه دار به نام های " ح-ا" و "م-ح" اهل و ساکن یکی از روستاهای تابعه این شهرستان شناسایی و در یک عملیات دستگیر و از مخفیگاه آنها تعدادی از اقلام سرقتی مذکور کشف و ضبط شد.
سرهنگ خلخالی تصریح کرد :متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های به عمل آمده به سرقت از محل مذکور اعتراف کردند./
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند از مردم خواست موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟