سرهنگ "علی کشاورزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه امنیت نخستین و مهمترین شرط یک جامعه سالم است گفت:در اجرای طرح های محله محور و پاکسازی نقاط جرم Crime خیز و حاشیه ای شهر کرمان در ایام نوروز، ماموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس، در 488 ساعت گذشته موفق شدند هشت سارق را دستگیر و 49 فقره سرقت Stealing را کشف کنند.
وی با اشاره به کشف 16 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال مسروقه و مدارک هویتی نیز کشف و ضبط شد. 
کشاورزی ابراز داشت: همچنین ماموران پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی 7 متهم تحت تعقیب را نیزدستگیر کردند. 
وی گفت:ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده 35 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند توقیف کردند. 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: سارقان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
کشاورزی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی پلیس کرمان نگاه کارشناسی به مسائل و درخواست های مردمی، در نتیجه پی بردن به روح تقاضاهای شهروندان و تلاش برای برآورده کردن آن نیازها است گفت: ماموران یگان های عملیاتی 110در 48 ساعت گذشته بیش از یک هزار مورد تماس فوریتی را بررسی کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟