استاندار هرمزگان گفت: 29 اردیبهشت روز بزرگی برای ملت ایران است

جاسم جادری در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود به صندوق های اخذ رأی، گفت: از ابتدای آغاز رأی گیری در استان هرمزگان بازدید از شعب اخذ رأی در بندرعباس داشتم و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی گیری را مشاهده کردم.
وی با بیان اینکه چهره با نشاط مردم که در صف های گسترده جهت انداختن آرای خود ایستاده اند نشان دهنده عزم ملی برای نشان داده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است، تصریح کرد: خوشحالم 29 اردیبهشت ماه فرا رسید و طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای انجام کار خیر، مردم باید بشتابند و مردم هرمزگان با لبیک گفتن به امر مقام معظم رهبری از ابتدای آغاز ساعت رأی گیری نشان دادند در مسیر رقم زدن حماسه‌ای بزرگ قرار دارند.
جادری با اشاره به اینکه این حضور گسترده مردم نشان دهنده صلابت و شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است، خاطرنشان کرد: از تمامی آحاد مردم دعوت می کنم که با حضور پرشور خود سبب انتخاب اصلح و آگاهانه و ثبت برگ زرینی در دفتر تاریخ انتخابات استان هرمزگان شوند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: در روز 29 اردیبهشت خودمان باید نامزدها را انتخاب کنیم؛ یعنی با مشارکت گسترده و انتخاب نامزد اصلح تا بتوانیم شاهد فردایی عمران و آبادانی برای کشورمان و بویژه هرمزگان باشیم. وقتی نامزدی با آرای بیشمار راهی ساختمان ریاست جمهوری، مجلس یا شورای شهر و روستا شود با پشتوانه قوی تری وارد فعالیتی می‌شود می تواند با توان و قدرت بیشتری از حق مردم دفاع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 265595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟