خدمت به مردم از مهمترین‌ ماموریت های ناجا

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، سردار حسین اشتری در دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد یکی از ماموریت‌های مهم این نیرو را خدمت به مردم و برخورد باهنجار شکنان بیان کرد و گفت: پلیس با اقتدار در مقابل قانون شکنان خواهد ایستاد.

سردار اشتری افزود: امسال حرفه‌ای گری در ناجا ، هوشمندسازی، تجهیز پلیس و آموزش را در دستور کار قرار دادیم .

اشتری اظهارداشت: نیروی انتظامی ماموریت‌های متنوع و گسترده‌ای دارد و همکاران ما با ماموریت های گسترده در اقصی نقاط کشور و در مرزها ، روستاها ، شهرها و جاده‌ها حضور دارند؛ شاید سازمان بزرگی مانند نیروی انتظامی تردیدی نداشته باشد که این مقدار با مردم مانوس باشد و مردم با نیروی انتظامی کار داشته باشند.

وی افزود:  نیروی انتظامی یک سازمان و مجموعه بزرگ است که با نگاه خدمت رسانی به مردم کار می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی سالانه حدود 100 میلیون خدمت ارائه می‌دهد عنوان کرد: یک وجهه تمایزی با نیروهای مسلح دیگر داریم و به فرمایش فرمانده معظم کل قوا که فرمودند" شما در نیروی انتظامی وضعیتی دارید که ضمن نظامی و انتظامی بودن یک مجموعه خدمت رسان هم هستید.

وی بیان کرد: هم مسئولیت امنیت و انتظام بخشی در جامعه به عهده نیروی انتظامی است و هم ارائه خدمت به مردم عزیز و شهید پرور میهن اسلامی که این بهترین افتخار است که نصیب ما و همکاران عزیزمان شده است.

سردار اشتری گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی برای ناجا پیامی صادر فرمودند که در نوع خودش بی نظیر بود که فرمودند سلام مرا به کارکنان خدوم ، زحمت کش و خوب ناجا برسانید و مردم قدردان خدمات شما هستند و از طرح‌ها و افتخاراتتان نیز حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان ۶ هزار۵۰۰ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های انتظامی استان در ماموریت‌های مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند گفت: به برکت خون شهدا، استان در امنیت و آرامش کامل قرار دارد و نیروی انتظامی از لب مرز‌ها تا داخل کشور امنیت را برقرار و در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند و مردم قدردان زحمات این نیرو انتظامی هستند.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 686653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟