لزوم تکمیل زیر ساختهای ارتباطی در شعب اخذ رای

به گزارش خبرنگار رکنا در ایلام ، سیدصادق موسوی ،دبیر ستاد انتخابات استان در بیستمین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: باید زیرساخت روستا‌های بالای ۲۰ هزار نفر و روستا‌های پرجمعیت و نیز بخش‌های فاقد اینترنت و پوشش دهی تلفن همراه نظیر جزمان، بولی و سیوان هم در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود..

وی افزود: همچنین باید با همکاری مخابرات و شرکت‌های اپراتور تلفن همراه فعال در استان پیامک‌های گروهی به مشترکان تلفن همراه برای مشارکت عمومی در انتخابات ۲۸ خرداد ارسال شود.

موسوی با اشاره به اینکه شهرداری‌های تمام نقاط استان برای تبلیغات محیطی فعالیت کنند تاکید کرد: شهرداری ایلام و سایر شهرداری‌ها تبلیغات محیطی، استفاده از بیلبورد‌ها و تلویزیون‌های بزرگ شهری را برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: شهرداری ایلام باید برای انتقال نیرو‌های استقراریافته در شعب اخذ رای و نیرو‌های انتظامی به نقاط مختلف استان از طریق اتوبوس‌های حمل و نقل شهری و مینی بوس اقدام کنند و در این راستا پلیس راه و شرکت بیمه هماهنگی‌های لازم با شهرداری ایلام را داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان همچنین از اداره کل ثبت احوال استان ایلام خواست تا روند صدور شناسنامه‌های متقاضیان را شتاب ببخشد و یک آمار کلی از واجدان رای به ویژه افراد رای اولی را به ستاد انتخابات استان ایلام تحویل دهد.

موسوی از مسوولان و ضابطان قضایی و شهرداری‌ها خواست نسبت به پلمب، اخطار و تذکر به صنوف مختلف که موجب نارضایتی صاحبان اصناف و اطرافیان آن‌ها می‌شود، سخت گیری نکنند.

ایلام/وثر موسوی

 

کدخبر: 689248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟