امسال نیز به دنبال تحقق «عدالت دیجیتال» هستیم

به گزارش  رکنا ازمازندران؛ در ابتدای این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن قدردانی و همراهی همه اعضا به‌ویژه استاندار مازندران، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دستگاه تعلیم و تربیت استان ارائه کرد.

علیرضا سعدی‌پور در همین زمینه گفت: جهت بررسی دقیق و میدانی برنامه‌ها، مانور بازگشایی مدارس را داشتیم و زنگ نمادین آغاز مهر و شروع سال تحصیلی در مدرسه استعدادهای درخشان مرکز استان با حضور فرماندار و دیگر مدیران به صدا درآمد در حالی‌که مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق و همچنین مدیران مدارس از طریق سامانه دانش‌آموزی شاد در این برنامه حضور مجازی داشتند.

وی درخصوص وضعیت آموزش  و آغاز مدارس نیز گفت: در ماه مهر قطعاً آموزش غیرحضوری خواهد بود اما برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس به صورت ملایم و مرحله‌ای خواهد بود و ما امیدوار هستیم این ویروس منحوس محو و با دستور نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا، حیاط مدارس و صحن کلاس‌ها از دانش‌آموز پُر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین به توزیع اقلام ورزشی به ارزش ۶ میلیارد تومان در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سال تحصیلی جدید و تحقق عدالت دیجیتال هم در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا مانند سال گذشته، کاری کنیم که دانش‌آموزان در مناطق کمترتوسعه یافته، به ابزار آموزشی دسترسی داشته باشند.

در ادامه این مراسم از مدیران عامل بانک رفاه، تجارت، ملی، سپه و مدیر عامل مجمع خیرین استان مازندران و رییس کمیته امداد استان مازندران که سال گذشته در اجرای پویش هم‌کلاسی مهربان و تأمین ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان کم بضاعت مساعدت کردند، قدردانی شد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 720517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟