برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط عمومی است

 به گزارش رکنا از آمل، نامدار بابائی در جلسه هماهنگی با پرسنل روابط عمومی شهرداری ، مناطق و سازمان های وابسته با اشاره به اینکه این نشست ها به منظور ایجاد تعامل، همفکری و همکاری بیشتر تشکیل می شود، افزود؛ 

با مشکلات و کاستی های زیادی مواجه هستیم اما با وجود همه این مشکلات کار در اداره روابط عمومی باید با علاقه، تعصب و انگیزه مضاعف همراه باشد. اگر چنین نباشد شاهد خروجی های ماندگار در این حرفه نخواهیم بود.

مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل گفت: با وجود دنیای جدید در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان مثل سابق و به صورت سنتی در روابط عمومی کار کرد. برای بالا بردن کیفیت و راندمان کار باید در کنار برنامه ریزی، آموزش های لازم پیش بینی شود. لذا در همین خصوص کلاس های آموزشی در زمینه های خبرنویسی، عکاسی و فیلم برداری برای همکاران برگزار می شود.

نامدار بابایی با تاکید بر خرد جمعی به جای تصمیمات فردی تصریح کرد؛ همکاران در روابط عمومی مرکز، سازمان ها و مناطق شهرداری در کنار هم ید واحد و توانمند خواهند بود. بایستی از این ظرفیت خوب به منظور پیشبرد برنامه های مجموعه شهرداری، آموزش شهروندی و فرهنگی سازی بهره برد.

بنابراین گزارش، مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری در این جلسه ضمن ارائه گزارش کار کوتاه در یک ماه گذشته و برنامه های یک ماه آینده نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص نحوه برگزاری برنامه های مهم در یک ماه آینده تبادل نظر کردند

انتهای خبر/عباسی نیک

 

 

کدخبر: 721619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟