دستگیری متهمان کلاهبرداری با چک پول‌های جعلی

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی تماس یکی از کسبه شهرستان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط ۲ نفر با استفاده از چک پول‌های جعلی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۱ طالقانی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان را در یکی از خیابان‌های سطح شهر نیشابور شناسایی و آن را متوقف و ۲ متهم زن را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهمان، ۱۱۰ عدد چک پول ۵۰ هزار تومانی، ۲ عدد ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۰۰ قطعه ۱۰ هزار تومانی و ۲۰۰ قطعه ۵ هزار تومانی که همگی تقلبی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با بیان اینکه متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، گفت: همچنین مشخص شد ۲ متهم سابقه کلاهبرداری در شهرستان‌های خراسان رضوی را داشته و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز هستند.

سرهنگ حسینعلی زاده از شهروندان خواست هنگام دریافت چک پول با بررسی مشخصات، از اصل بودن آن مطمئن شوند و هرگونه مورد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان با سودجویان و کلاهبرداران برخورد قانونی شود.

کدخبر: 721777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟