فرهاد قائمیان: هنر تئاتر همیشه زنده و پویا است

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، فرهاد قائمیان شامگاه جمعه در حاشیه دریاچه زریبار مریوان و در جمع خبرنگاران گفت: هنر تئاتر هیچوقت از بین نمی رود و حتی در شرایطی که مردم در کشورمان و دیگر نقاط جهان با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همچنان طرفدار و علاقمند به این هنر هستند و از آن حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این بحران را سپری کرده و شاهد رونق جشنواره ها باشیم، اظهار کرد: جشنواره‌های تئاتر در ذات خود، برای هر منطقه و فرهنگ‌سازی در کشور مفید است و حتما باید از طرف مسئولان حمایت شود.

داور پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ضمن تشکر از مردم این شهر، برای پایداری و سرپا نهگداشتن جشنواره تئاتر، ادامه داد: امیدواریم سالهای آینده نیز همچنان این جشنواره در مریوان برگزار شود و به رونق هنر در منطقه کمک کند.

قائمیان درباره کیفیت امسال تئاتر خیابانی مریوان نیز یادآور شد: برگزاری هر جشنواره آزمون و خطا است و پستی و بلندی‌هایی در اجراها وجود دارد که جشنواره مریوان با وجود همه فراز و نشیب‌ها، ۱۵ دوره دوام آورده و ارزشمند است.

وی استقبال مردم مریوان از جشنواره را بسیار خوب و دلگرم کننده دانست و بیان کرد: به حال این مردم و احساسات ناب‌شان نسبت به هنر تئاتر غبطه می‌خورم.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 734524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟