روغن موتور های خارجی موجود در بازار در داخل کشور پر می شوند

به گزارش خبرگزاری رکنا در سمنان، مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم در جمع خبرنگاران در سمنان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریم هیچگونه واردات روغن موتور در کشور نداریم و تمامی برندهای خارجی موجود در بازار در داخل کشور پر می شود.

محمد صادق قلی زاده افزود:امروز تولیدات روغن روانکار خودرو در داخل کشور از کوالیتی و کیفیت قابل رقابت با نونه های خارجی برخوردار است.

وی افزود: شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور در کشور در 6 ماهه اول سال 1400 با صادرات 237 هزار تن انواع محصولات خود برای کشور ارز آوری کرده است.

WhatsApp Image 2021-10-30 at 08.27.48

مدیر عامل شرکت تولیدی کیمیا اسپیدی قشم که در آیین افتتاح شرکت کیمیا اسپیدی قشم نمایندگی استان سمنان سخن می گفت با اشاره به نقش این شرکت در توزیع مستقیم روغن موتور به مصرف کنندگان گفت: یکی از مهمترین مشکلات بین تولید کننده و مصرف کننده سیستم توزیع و وجود واسطه ها است با حذف این واسطه ها امکان سوء استفاده هایی همچون گرانفروشی انحصار احتکار و فروش محصولات تقلبی و غیرمجاز از میان برداشته می شود.

صادق قلی زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص نحوه تعیین قیمت روغن موتور در کشور گفت: قیمت گذاری روغن موتور به عنوان یک کالای حمایتی در کشور بر اساس مصوبه سازمان حمایت انجام می شود که در سال جاری در تیرماه با 40 درصد افزایش قیمت همراه بوده است.

صادق زاده از تولید و توزیع به عنوان 2 عامل کنترل کننده بازار و قیمت روغن موتور در کشور یادکرد و گفت: وجود شرکت هایی نظیر شرکت کیمیا اسپیدی قشم می تواند بهترین راهکار برای حذف واسطه ها در چرخه توزیع و در نتیجه رضایت مصرف کننده برای این محصول باشند.

 

رضا کمالی مدیر شعبه سمنان نیز در این آیین گفت: شعبه سمنان پانزدهمین شعبه از چرخه توزیع این شرکت برای دسترسی آسان و مستقیم مصرف کنندگان به تولیدات روغن ترمز در کشور است، پیش از این 12 شعبه در دوازده استان افتتاح شده که شعبه سمنان بعد از استان های اردبیل و همدان افتتاح شده است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با راه اندازی این شعبه اتوسرویسها، سازمانها و صنعت و کارخانه جات روغن مورد نیاز خود را از مسیر نمایندگی به طور مستقیم از تولید کننده دریافت نمایند.

 

کدخبر: 734888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟