اعضای شورای شهر باید صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند

به گزارش خبرگزای رکنا،  جلسه شورای اسلامی شهر قزوین  در تالار مردم برگزار شد و پس از طرح نامه های واصل شده و تصمیم گیری در مورد آنها، رئیس و اعضای نظام پرستاری قزوین برای طرح مشکلات خود در صحن شورا حاضر شدند و گزارشی از وضعیت پرستاران ارائه کردند.

اشدری دراین جلسه  تصریح کرد: خانواده پرستاری در استان و کشور در ایام کرونا حماسه آفریدند و با این که کارشان فرسایشی است و از مشاغل سخت محسوب می شود اما حقشان ادا نشده که باید این کمبود جبران شود.

وی یادآورشد: تکریم شما پرستاران واجب است و ما در شورای شهر اگر بتوانیم حتما کمک می کنیم اما این که نماینده جامعه پرستاری در ستاد کرونا نیست و تاکنون کارانه مناسبی هم به شما داده نشده یک ظلم مضاعف است.

اشدری تصریح کرد: کارانه باید به جای نیروهای ستادی به افراد میدانی و پرستاری داده شود و توزیع آن بین مدیران منطقی و عادلانه نیست لذا امیدواریم به مناسبت روز پرستار مطالبات خود را که عدالت محوری است دنبال کنید و ما هم باید پیگیری کنیم تا پاداش ها و کارانه ها به صورت  مناسب توزیع مناسب شود. 

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ما نماینده همه مردم هستیم و بایستی روال کارمان را تغییر دهیم و بتوانیم صدای کسانی باشیم فریادشان به جایی نرسد و کمک کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

اشدری گفت: بیماران با محبت و تلاش پرستاران زنده می شوند و باید حق شما و آنچه مقام رهبری توصیه کردند در خصوص کارانه و افزایش حقوق ها به همه پرستاران تعلق گیرد تا بخش کوچکی از زحمات شما جبران شود.

در ادامه فرج الله فصیحی رامندی با تقدیر از خدمات ایثارگرانه پرستاران اظهارداشت: همه ما با سختی های شغل پرستاری آشنا هستیم و از ایثار شما خواهران و بردارانی که با به خطر انداختن سلامت خود به فکر نجات جان بیماران و رسیدگی به بیماران کرونایی هستند تشکر می کنیم و جایگاه شما در میان مردم بسیار والا وشایسته تکریم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص درخواست نظام پرستاری برای مشارکت شهرداری در برگزاری جشن روز پرستاری هم گفت: برای کمک به برگزاری مراسم روز پرستار بایستی با ارائه لایحه، میزان و نحوه کمک های نقدی یا غیر نقدی مشخص شود که پس از آن موافقت می کنیم تا همکاری لازم صورت گیرد.

 

کدخبر: 738086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟