جلوگیری از امکان سرخ شدن و گداخته شدن لاین های پرژسوخت مایع

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین،  ابوالفضل موتابها مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به ضرورت افزایش راندمان  واحد های بخاری نیروگاه، و جلوگیری از خروج های اضطراری این هدف با انجام اصلاحیه ها و مدیریت صحیح منابع و ظرفیت های موجود، قابل حصول است.

موتابها با تشریح اقدامات انجام شده برای ارتقای راندمان واحد های گازی نیروگاه افزود: در این زمینه با استفاده از خرد جمعی و ظرفیت دانش و تجربه متخصصان نیروگاه، توانستیم به راه کاری برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از مشکلات و افزایش راندمان واحد ها  دست یابیم.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی یادآورشد: با انجام اصلاحیه در مسیر پرژ سوخت مایع ، به ویژه بعد از پروسه تعویض سوخت در توربین های گازی  باعث خسارت در تجهیزات سیستم پرژ و در نهایت خروج واحد و از دست دادن تولید می شد که با انجام این اصلاحیه، مشکل خروج واحد ها  در زمان پیک تابستان، برطرف شده و به پایداری شبکه سراسری هم کمک خواهد شد.

وی اظهارداشت: همچنین مدیریت صحیح نیروی انسانی، انجام تعمیرات به موقع و پیشگیرانه، انجام اصلاحیه ها، رفع نشتی آب و بخار در چرخه تولید به همراه انجام اصلاحیه ها، موجب شده تا در پیک تابستان شاهد کمترین میزان خروج اضطراری در واحدهای نیروگاه شهید رجایی باشیم.

 

کدخبر: 740556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟