قدردانی از سردار "اشتری" به جهت انتصاب فرماندهان مردمی در ناجا

به گزارش رکنا از اصفهان، آیت الله "سیدابوالحسن مهدوی" در حاشیه نشست هم اندیشی مسئولان پلیس اصفهان با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) شهر اصفهان گفت: امروز کشور ما از نظر مسئولان و فرماندهان خدوم، دلسوز و انقلابی در بهترین شرایط قرار دارد و باید مردم از این فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را ببرند.

وی افزود: از طرف خود و همه مردم متدین و بازاریان اصفهان از سردار "اشتری" به جهت انتصاب فرماندهان مردمی که در مساجد و محافل مختلف حضور پیدا کرده و به مشکلات مردم رسیدگی می کنند تشکر می کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری،  مالک اشتر را بهترین الگو برای فرماندهان نظامی و انتظامی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در تاریخ داریم که مالک اشتر، فرمانده بزرگ امیرمؤمنان علی (ع) در مساجد حضور یافته و به مشکلات مردم رسیدگی می کرد و امروز فرماندهان ناجا با الگو برداری از این شخصیت بزرگ در مساجد حضور پیدا می کنند که جای قدردانی دارد.

وی عنوان داشت: امروز باید همه در کنار هم باشیم و دست به دست هم دهیم تا دشمن احساس نکند که بین مردم و مسئولان نظام فاصله افتاده و بتواند از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

ایت الله مهدوی با مؤثر و مفید دانستن ایده نشست های هم اندیشی با مردم از سوی پلیس اصفهان گفت: از شهروندان می خواهم، موضوعاتی که فکر می کنند برای بهتر شدن امنیت جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیت اخلاقی و روانی قابل مطرح کردن است را به طور صادقانه و خالصانه در این نشست با مسئولان نیروی انتظامی در میان بگذارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در روایت داریم اگر کسی از مخلوق خداوند بابت کاری خوبی که برایش کرده تشکر نکند به معنای این است که از خالق خود شکر گذاری نکرده است گفت: وظیفه خود می دانیم تا از اقدامات و تلاش های عزیزان نیروی انتظامی که عمر خود را در راه امنیت ما صرف می کنند تشکر و قدردانی کنم.

اصفهان-بهمن راعی

کدخبر: 742836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟