افتتاح نخستین شعبه بانکی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

به گزارش رکنا از رشت،  رئیس سازمان صمت گیلان با حضور در مراسم افتتاح پست بانک، شهرک صنعتی سفیدرود اظهار داشت: توسعه و افزایش امکانات زیرساختی و خدمات جانبی مطلوب به سرمایه گذاران صنعتی به منظور سهولت دسترسی آنها از برنامه‌ها و راهبردهای مهم توسعه صنعتی محسوب می شود. 

دکتر فرهاد دلق پوش با بیان اینکه فراهم سازی امکانات جانبی مورد نیاز در شهرکهای صنعتی باعث جذب سرمایه گذاران خواهد شد، افزود: تداوم و استقرار شعبات بیمه و بانک، مراکز درمانی، آتش‌نشانی، خدمات مشاوره کسب و کار و رستوران در مجاورت و داخل محدوده های صنعتی پاسخ به نیازهای ضروری مشترک کارگران و کارفرمایان پرتلاش صنعتی می باشد.

 وی با اشاره به فعالیت بیش از ۸۹ شرکت صنعتی فعال در این شهرک گفت: بر اساس پروانه های صادر شده این شرکت ها با اشتغال ۲۴۵۷ نفر و با سرمایه گذاری بالغ بر2 هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان مشغول فعالیت می باشند که به وجود خدمات جانبی احتیاج مبرم دارند. 

رئیس سازمان صمت گیلان از سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت تاسیس نخستین شعبه بانکی در این شهرک سخن گفت و اضافه نمود: با راه اندازی این بانک، زمینه اشتغال ۷ نفر در فاز اول را فراهم شده است که در صورت استقبال صنعتگران؛ این گونه خدمات به تدریج افزایش خواهد یافت.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 743129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟