برنامه ملاقات مردمی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اعلام شد

به گزارش رکنا قزوین، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در این باره اظهار داشت: در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی و رسیدگی به اعتراضات، مسائل و مشکلات مودیان ملاقات‌های مردمی هر هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13  الی 14 برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه معاونین مالیاتی و روسای ادارات شهرستانها نیز همه روزه با مودیان ملاقات حضوری دارند اذعان داشت: تکریم و صیانت از حقوق مودیان از اصلی ترین اولویت های این اداره کل است و در این راستا همه معاونان و روسای ادارات شهرستانی روزانه با مودیان دیدار نموده و ضمن شنیدن مشکلات آنها و با بررسی های لازم به حل مشکلات و رفع موانع با استفاده از اعمال اختیارات قانونی اقدام می نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همچنین خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی 1526 نیز بستر مناسبی برای ارتباط مستقیم مودیان مالیاتی با اداره کل است و مودیان مالیاتی استان می توانند سوالات مالیاتی خود را از طریق این مرکز مطرح کرده و پاسخ سوالات خود دریافت کنند.

متقاضیان قرار ملاقات با مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن 33378208-028 تماس و نسبت به اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری اقدام کنند.

 

کدخبر: 745003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟