دستگیری باند تبهکار به 45 فقره سرقت مسلحانه در استان قزوین

به گزارش رکنا قزوین،سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کابل و تجهیزات از شرکت شن و ماسه واقع در شهرستان آبیک، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته هویت 6 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیات های جداگانه ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر از اعضای اصلی این باند و یک نفر مالخر را داخل مخفیگاهشان در  شهریار و اسلام آباد غرب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد:متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات و ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات فنی پلیس به 45  فقره سرقت مسلحانه اماکن خصوصی و کارخانجات به ویژه سرقت از کارخانجات آسفالت و شن و ماسه در استانهای قزوین،مرکزی ، قم ، تهران ، البرز ، سمنان، ایلام و گیلان اقرار کردند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه چنانچه افراد و شرکت هایی در سراسر کشور به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه نمایند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

کدخبر: 748902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟