برگزاری آئین تقدیر از اعضای مشارکت کننده هلال احمر قزوین در طرح واکسیناسیون

به گزارش  رکنا،طی مراسمی صبح روز چهارشنبه با حضور مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قزوین به همراه مشاور مدیر عامل و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت از اعضای داوطلب فعال مشارکت کننده در طرح واکسیناسیون در سالن جلسات هلال احمر تقدیر شد.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار داشت: اعضای جمعیت هلال احمر استان قزوین از بهترین، فعال ترین و پرتلاش ترین افراد هستندکه با مشارکت خود در طرح واکسیناسیون و همچنین خدمات دیگر ارائه شده توسط هلال احمر استان آن را به اثبات رساندند.
وی بیان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان توانستند با همکاری مراکز بهداشت، روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به نمایش گذاشته و جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.
آصفی ادامه داد: در این نهاد عام المنفعه با همدلی اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران برای ارائه خدمات مطلوبتر و بهتر تلاش می کنیم و اعتقاد داریم که تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر در گرو تلاش های اعضای داوطلب و پرسنل و کارکنان جمعیت هلال احمر محقق خواهد شد. 
 وی در پایان اشاره کرد: تلاش های ارزنده، حمایت های صادقانه و مشارکت های فعالانه اعضای جوانان، داوطلبان، امدادگران، پرسنل وکلیه دست اندرکاران استانی و تمامی همکاران در بخش های مرتبط در اجرای طرح واکسیناسیون در راستای اعتلاء و تحقق اهداف جمعیت هلال احمر بوده است و لایق شایسته ترین مراتب سپاس و نهایت قدردانی را دارد و امیدوارم این همدلی و هم آوایی همیشه وجود داشته باشد.
قابل ذکر است؛ در این مراسم به پاس زحمات اعضای جمعیت هلال احمر که با حضور در پایگاه های واکسیناسیون به هم استانی های عزیز خدمات ارائه دادند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

کدخبر: 749882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟