برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، در جلسه مجمع هیات فوتبال استان سمنان ، با رای گیری از اعضا، علیرضا باغبان ، ساعده علی نسب و حمید دهرویه به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان انتخاب شدند.

در این جلسه رای نماینده باشگاه‌ها  به حد نصاب نرسید و انتخاب این عضو به مجمع بعدی موکول شد

طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال نماینده این فدراسیون در مجمع بود.

وی در خصوص وضعیت و جایگاه استان سمنان گفت: مجمع عمومی استان سمنان از جمله مجامع عالی کشور بود که با همدلی و وفاق فوق‌العاده ، فوتبال این استان را ارتقا خواهد داد

حیدری با اشاره به نیمه کاره بودن ساختمان هیئت فوتبال استان سمنان گفت: با کمک فدراسیون این ساختمان در اسرع وقت تکمیل خواهد شد.

وی توسعه فوتبال در استانها را از اولویت های فدراسیون دانست و افزود استان سمنان با توجه به جمعیت و تعداد شهرستان‌ها عملکرد خوب و رو به رشدی داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان نیز در خصوص عملکرد یک سال و نیمه این هیات ورزشی با اشاره به مشکلات ورزشی با شیوع ویروس کرونا گفت : در این مدت ،  سمنان از معدود استان‌هایی بود که مسابقات استانی آن در تمام رده ها و در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و تعداد آن به بیش از ۲۵۰ مسابقه رسید.

سید حسین زرگر به  ۱۱ اعزام تیم های فوتبال استان سمنان به مسابقات کشوری و ۱۴ میزبانی اشاره کرد و افزود: هشت دوره مربیگری و دانش افزایی نیز در این استان برگزار شد و داوران و جوانان ما نیز فعالیت خوبی داشتند .

 

کدخبر: 756473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟