در ادامه برگزاری گشت های سیار تعزیرات حکومتی در قزوین

به گزارش رکنا قزوین،هوشنگ محمدی  افزود: در ادامه بازدیدها از واحدهای تولیدی و توزیعی  استان از چند واحد کلان تولیدی و توزیعی در خصوص تولید محصولات لبنی،روغن خودرو و ضدیخ بازرسی شد و برای یک شرکت پخش کپسول گازبعلت گرانفروشی پرونده تخلف تشکیل شد. 

 محمدی گفت: همچنین در این بازدیدها برای واحد تولیدی لوازم خانگی ویک واحد تولیدی محصولات غذایی که نسبت به عدم درج قیمت برای تولید کننده کوتاهی کرده بودند، پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در بازرسی ها از واحدهای عرضه و پخش محصولات کالاهای اساسی  تخلفات متعددی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و ارایه نکردن فاکتور معتبر، احراز تخلف شد  از یک واحد صنفی نیز بیش از 50 عدد نوشیدنی انرژی زای قاچاق کشف شد که پرونده در حال سیر قانونی است و با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام  ماموریت در محور اتوبان  قزوین – تهران با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن  بیش از8هزارنخ انواع سیگار خارجی را کشف  کرده و
پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه  ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل  ارجاع شد . شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت 530میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

کدخبر: 757514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟