ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز از طریق کمک به حفظ واحدهای تولیدی

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، یعقوبعلی نظری با اشاره به اینکه کمک به حفظ واحدهای تولیدی فعال، می تواند نقش بسزایی در ثبات بازار و رفع نیازهای عمومی داشته باشد و ضرورت دارد تا ظرفیت واحدهای تولیدی بررسی تا با رفع موانع، با تمام ظرفیت به تولید ادامه دهند.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: جلب مشارکت های بخش خصوصی در تامین انرژی های مورد نیاز واحدهای تولیدی، علاوه بر کاهش وابستگی به دولت، ثبات تولید را به همراه دارد و بزودی زیرساخت های اجرای طرح در شهرک های صنعتی استان فراهم خواهد شد. 

یعقوبعلی نظری بیان کرد: جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در شهرک های صنعتی برگزار تا مشکلات عمومی شهرک ها و واحدهای صنعتی بررسی و نسبت به رفع موانع اقدام گردد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد : عارضه‌یابی واحدهای نیمه‌فعالی که قادر به فعالیت با ظرفیت کامل خود نیستند، حفظ واحدهای فعال موجود و جلوگیری از بروز مشکلات از دیگر با اولویت برنامه‌های این مجموعه ها میباشد . 

علی بهرامی‌زاده در انتها اعلام کرد : که شهرک صنعتی چناران با ۱۱۶۷ هکتار زمین و ۲۷۱ واحد صنعتی فعال زمینه اشتغال ۷۵۰۰ نفر را فراهم و مقرر شد تا مشکلات ۳۷ واحد تولیدی غیر فعال بررسی و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به حل آن تصمیم گیری شود.

کدخبر: 762884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟