قول مساعد وزیر کشور برای تأمین تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در استان

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ وزیر کشور امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: با وجود بارش بی سابقه برف در ۱۰ سال اخیر در اردبیل، مشکل چندانی در زمینه قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد که این اقدام مدیون تلاش مسئولان استان است.

احمد وحیدی بارش برف در استان را مایه خیر و برکت برای تامین آب شرب و کشاورزی دانست و اظهار کرد: با توجه به مشکل کمبود آب در زمینه شرب و کشاورزی در کشور، این بارش با وجود پیش‌بینی‌ها موجب کاهش درصد خشکسالی و نعمتی بزرگ برای استان است.

وی به مشکلات زیر ساختی استان اردبیل و کمبود امکانات لازم برای مواقع بحرانی نیز اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت نسبت به تامین تجهیزات و امکانات لازم اقدام خواهد شد.

وحیدی اضافه کرد: استان اردبیل نسبت به برخی مناطق دیگر در این خصوص وضعیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه تامین تجهیزات به زمان بیشتری نیاز دارد، در چنین مواقعی استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها ضروری است.

وزیر کشور اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی راه‌ها، اطلاع رسانی به مردم از سوی رسانه ملی و همکاری گروه‌های جهادی را نشان از پای کار بودن همه مردم و مسئولان دانست.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی افزود: لازم است با جلب همکاری مردم و گروه‌های جهادی و استفاده از اقدامات ابتکاری تخلیه کوچه‌ها نیز انجام شود.

 

 

کدخبر: 766865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟