اعتبارات مناسبی برای صنعت آب و فاضلاب در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شد

به گزارش رکنا از قم، مسعود خشایی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان قم بیان کرد: در کنار آن باید استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی نیز در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های مورد نظر در این حوزه به خصوص در توسعه شبکه فاضلاب با جدیت دنبال شود.

 

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های شرکت آب و فاضلاب قم در خدمت رسانی به مردم،‌ افزود: اکنون در این استان صد در صد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت ساکن در مناطق روستایی تحت پوشش شبکه آب سالم و بهداشتی هستند و اقدام‌های لازم برای پوشش کامل جمعیت روستایی استان نیز در دستور کار است.

 

وی توضیح داد: در جریان قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده‌است، به زودی مردم ساکن در ۱۸ روستای استان قم با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به آب‌سالم و بهداشتی دسترسی پیدا می‌کنند.

 

خشایی همچنین گفت: تعداد انشعاب‌ها و مشترکین آب و فاضلاب قم در این سال‌ها نشان می‌دهد که آبفا استان جز شرکت‌های پیشگام کشور به شمار می‌آید و به دنبال توسعه روز افزون عرصه‌های خدمت رسانی به مردم است.

 

وی بیان کرد: اعتبارات مناسبی برای شرکت آب و فاضلاب  قم لحاظ شده‌است که به طور حتم موجب توسعه فعالیت‌های این شرکت در عرصه توزیع آب سالم و بهداشتی در مناطق مختلف استان و گسترش شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: سرمایه انسانی بسیار خوب و توانمندی در حوزه آب و فاضلاب استان قم وجود دارد که مدیران را در اجرای برنامه‌های مورد نظر کمک می‌کند.

 

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با اشاره به این که به سمت الکترونیکی کردن کارها در این حوزه پیش می‌رویم، گفت: حذف قبض‌های کاغذی کار مهمی است که در حال انجام می‌باشد و درحال حاضر ۹۰ درصد قبوض مرتبط با این شرکت به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

 

در این آیین ضمن تقدیر از خدمات علی‌جان صادق پور ،‌ حسن بختیاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاصلاب قم معرفی شد،

 

صادق‌پور طی هشت سال گذشته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، شهری و یکپارچه قم بود.

نظری / قم

کدخبر: 767662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟