آغاز ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی با ظرفیت سپاه و بسیج استان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشن های دهه فجر و ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی، توفیق داریم که یکی از اقدامات ماندگار انقلاب اسلامی، در راستای کمک به ولی نعمتان خود را رقم بزنیم.

وی گفت: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پروژه های قبلی در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره)، منشأ خیر و برکات زیادی بودند و امروز تفاهم نامه ای مابین سپاه صاحب الامر(عج) استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید که پیش از این مقدمات کار با سازمان بسیج مستضعفین انجام شده بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به هدف این تفاهم نامه اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با کمک سپاه و بسیج استان از امروز آغاز می شود.

سردار آتانی عنوان کرد: در چشم انداز ساخت و تحویل این پروژه مسکونی بیش از ۲۰ واحد مسکونی تا خردادماه ۱۴۰۱ تحویل مالکین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت کمیته امداد و تمام ظرفیت سپاه و بسیج استان ساخته خواهد شد افزود: از خیرین محترم می خواهیم تا در این میدان جهاد حضور یابند تا با کمک آنها بتوانیم هر چه سریع تر بتوانیم گامی در راستای خدمت رسانی به قشر محروم جامعه برداریم.

سردار آتانی با اشاره به اینکه بیش از پنجاه هزار واحد مسکونی در کل کشور ساخته خواهد شد که بیش از پنج هزار واحد مسکونی از امسال آغاز می شود گفت: سهم استان قزوین ۱۰۰ واحد در ابتدای این طرح و هزار واحد در پایان طرح خواهد بود.

 

کدخبر: 768133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟