حضور فعال و میدانی برای تنظیم بازار اولویت تعزیرات قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،علیرضا حسن پور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد،افزود: باید با نظارت های مستمر و جدی در حوزه بازار، دسترسی مردم به کالاهای اساسی و مورد نظر را آسان کنیم.

این مسوول گفت: دستور و تاکید رییس سازمان تعزیرات حکومتی و تمرکز دولت مردمی بر اقدامات جهادی و حضور میدانی برای رسیدگی به مشکلات مردم است که در این راستا تعامل، هم اندیشی و همراهی با دستگاه های متولی برای نظارت بر بازار در اولویت است.

حسن پور افزود: سرعت، حتمیت و قطعیت در صدور آرا را نیز در دستور کار داریم و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: استان قزوین، قطب صنعت و کشاورزی کشور و دیار شهیدان رجایی، لشگری و بابایی است و خدمت در این استان را یک افتخار و سربلندی برای خود می دانم.

مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز در ادامه گفت: اگر حمایت های استان نبود نمی توانستیم در ماموریت های خود موفق باشیم.

هوشنگ محمدی افزود: سازمان تعزیرات در شرایط بحرانی به کار آمده و اثرگذار بوده و در این شرایط اقتصادی کشور نیز ماموریت و رسالت سنگینی برعهده دارد.

وی افزود: تعزیرات قزوین در این سالها از لحاظ حضور در بازار و نظارت و کنترل آن پیشگام و پیشقدم بوده، هرچند وظیفه آن صرفا نظارت نیست و در سال ۱۳۸۹، رتبه دوم کشور را در عملکرد داشت و در سال ۱۴۰۰ نیز مشابه همین رتبه را کسب خواهد کرد.

 

کدخبر: 772473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟