جلسه تعاملی اداره کل استان با مدیر دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان برگزار گردید

به گزارش رکنا از اصفهان، دکتر محسن ریاضی مدیر کل استان گزارشی مبسوط از مسائل راجع به سازمان تامین اجتماعی ارائه نمود و در ادامه بر نقش دفتر نمایندگی دیوان در ارشاد بیمه شدگان سازمان اشاره کردند،وی گفت که این‌ امر می‌تواند از طرح دعاوی و مراجعات غیر ضروری به شعب تابعه و دیوان عدالت اداری کاهش چشمگیری داشته باشد.

 

وی افزود با توجه حجم گسترش پوشش بیمه ای که یقینا با اعتراضات بیش تری مواجه می باشد کمیته کاهش دعاوی در اداره کل استان با هدف آسیب شناسی و رفع مشکلات و به صورت وحدت رویه در تمام شعب تشکیل می گردد و  جهت پیگیری و تسریع در روند امور ، همکاران واحد حقوقی در کمیته های کاهش دعاوی در تهران نیز شرکت می نمایند که این امر مورد توجه دیوان عدالت اداری قرار گرفته است.

 

میردامادی مدیر دفتر نمایندگی دیوان عدالت در استان با اشاره به تعامل موجود بر ادامه این تعامل تاکید نمودند و عنوان داشتند که اجرای احکام قطعی دیوان مربوط به تامین اجتماعی استان نسبت به قبل بهبود قابل توجهی داشته و تعداد مراجعین به دفتر نمایندگی از این جهت بسیار کاهش یافته است . همچنین اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان در خصوص کاهش دعاوی را حرکتی خوب دانسته و یکی از سیاست‌های اصلی دیوان عدالت را نیز همین موضوع برشمردند و ضمن اعلام آمادگی تاکید بر تشریک مساعی در این خصوص شدند.

 

درپایان مدیرکل استان با اهدای لوح تقدیر از همکاری و تعامل مدیر دیوان عدالت اداری در راستای کاهش دعاوی،تکریم و ارشاد بیمه شدگان تقدیر بعمل آوردند

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 773040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟