مقدرات و سرنوشت انسان در شب بیست و سوم امضا می شود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،وی با اشاره به اهمیت شب های قدر خاطرنشان ساخت: شب های احیاء فرصتی است از جانب خداوند متعال برای بندگانش تا با دعا و انجام اعمالی مخصوص این شب ها، تقدیر خود را معین سازند چرا که دعا در سرنوشت و تقدیر آدمی بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین رمضان آقاسیان در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت و ارزش دوران جوانی گفت: عبادت در دوران جوانی ارزش و صواب بیشتری نسبت به دوران پیری دارد. جوانی بهترین دوران برای رسیدن به درجات متعالی و معنوی است.

رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین به عوامل تاثیرگذار در زندگی جوانان و تعیین مسیر درست پرداخت و یادآور شد: دوری از انسان های ضعیف النفس و سست عنصر و رفیق بد، عدم وصلت با خانواده بی دین، عمل به تعالیم دین اسلام و در نهایت دوری از هیاهوی فضای مجازی باعث خواهد شد تا زندگی شما جوانان در مسیر تعالیم دین اسلام قرار بگیرد و زندگی تان رنگ الهی و اسلامی به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر آموزش و تربیت جوانان به ویژه شما سربازان دارد خاطرنشان ساخت: قدر دوران جوانی را بدانید و در این شب های عزیز فرصت ها را از دست ندهید و با دعا و راز و نیاز به خداوند نزدیکتر شوید.

 

کدخبر: 774240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟