کشف قطعات لوازم یدکی قاچاق

به گزارش رکنا از قم، سردار "بهادر اسماعیلی" اظهار داشت: با اعلام شکایت فردی اهل و ساکن مشهد مقدس مبنی برکلاهبرداری و خیانت در امانت توسط متهمی ناشناس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس اگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود:شاکی به صورت تلفنی از یک شرکت تولید کننده قطعات لوازم یدکی خودرو در قم، تعداد 438 عدد صفحه کلاج خودرو خریداری کرده و از طریق سایت دیوار مشهد ،تبلیغات و آگهی باربری را مشاهده و با تماس با متصدی باربری موصوف، سفارش حمل و انتقال محموله خریداری شده را از شهر قم به مشهد را داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد:متصدی باربری نیز یک دستگاه خودرو نیسان به همراه راننده به شرکت موصوف در قم اعزام و بارگیری انجام شده ولی بار در مقصد تحویل داده نشده و در حقیقت راننده نیسان مرتکب خیانت در امانت شده است .

وی خاطرنشان کرد:با تلاش کارآگاهان،خودرو موصوف شناسایی و به همراه راننده آن که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار است،توقیف شد.

سردار اسماعیلی گفت:متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به خیانت در امانت و اختفای محموله در کارگاهی در اسلامشهر استان تهران اعتراف کرد که در نهایت 90 درصد از محموله کشف و با هماهنگی قضایی تحویل شاکی شد و مابقی توسط متهم به فروش رسانده شده بود.

وی ابراز داشت :برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم دارای 4 فقره سابقه کلاهبرداری و محکومیت کیفری است، به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 774287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟