در سال گذشته انجام شد :
برقراری بیش از 286هزار تماس با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
رکنا: در سال گذشته 286 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برقرار شده که از این تعداد تماس ها ، 130 هزار مورد تماس توسط اپراتورهای مرکز و مابقی توسط سامانه گویا ، پاسخ داده شده است.
به گزارش خبرنگار رکنا از اراک ، مهدی حسینی پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: تعداد تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت در سال 1400 نسبت به قبل از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، رشد 47 درصدی داشته است.
حسینی پور عنوان نمود: بیشترین موضوعات تماس با سامانه 122 در سال گذشته بیش از 26 هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات آب و 5 هزار مورد نیز مربوط به حوادث فاضلاب بوده که توسط کارشناسان این مرکز ثبت و راهنمایی های لازم در هر بخش به مشترکین ارایه گردیده است.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نیز 8 شهر و دو روستا به مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی متصل هستند.
وی ادامه داد : همچنین از مجموع تماس ها ، ورود به منوی پرداخت غیر حضوری صورتحساب بیش از 16 هزار مورد و شنیدن پیغام قطع آب توسط مشترک هم بیش از 15 هزار مورد در سال 1400 ثبت شده است.
انتهای پیام/قاسمی
ارسال نظر