بوکسور قمی نایب‌قهرمان ایران شد

به گزارش رکنا از قم، مجید عباس‌زاده اظهار کرد: حسین جدی نماینده استان قم در وزن منهای 67 کیلوگرم رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بود و این پیکارها در سطحی بالا با حضور چهره‌های شاخص مشت‌زنی ایران به میزبانی هیات سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: بوکسور توانمند قم زیر نظر مربیان پرتوان این رشته مهدی یعقوب‌لو‌، مهدی فتاحی و اکبر حسینی‌فر نمایش بسیار خوبی داشت و سرانجام در وزن خود به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره کشور دست پیدا کرد، در حالی که حسین جدی سال گذشته نماینده ایران در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان در مسکو بود.

 

رئیس هیات بوکس استان قم افزود: امسال شاهد برگزاری سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور بودیم که سرانجام بوکسورهای سیستان و بلوچستان کاپ قهرمانی را به خود اختصاص دادند، هیات خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم تهران بر سکوی سوم بخش تیمی ایستاد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها 186 بوکسور در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان رقابت کردند و در وزن منهای 67 کیلوگرم علی حبیبی‌نژاد از هیات خراسان رضوی رتبه نخست را به دست آورد، حسین جدی از قم نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به مجید صیدالی از خوزستان و رامین بابالو از کردستان تعلق گرفت.

نظری / قم

کدخبر: 786804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟